Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 12-9-2022 ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα τελεστεί στις 10:15 π.μ. Μετά τη λήξη του αγιασμού οι μαθητές θα παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν με τους κηδεμόνες τους. Από την Τρίτη 13-9-2022 το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά με ώρα προσέλευσης 8:15 π.μ. και ώρα αποχώρησης 13:15 μ.μ. Καλή σχολική χρονιά!
Συνέχεια ανάγνωσης